Harry Potter 7 del 2

Har bestämt sagt att jag ska läsa ut hela boken innan jag ser sista delen( & då har jag haft boken sen den kom ut men inte vart inne i nån direkt läs period på ett tag, nu har jag halva boken kvar att läsa men kunde inte hålla mig längre så nu sitter jag här & kollar på sista delen, tyckte också eftersom jag inte läst tillräckligt innan jag såg första delen så kunde jag lika väl strunta i det nu med (mest för att intala mig själv att det spelar ingen roll längre, vilket jag egentligen tycker efterson jag läst dom 6 första böckerna innan jag sett tillhörande film) men jag kommer ju ändå läsa ut boken nån dag, hur skulle jag inte kunna det, jag menar dom är ju såååå bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: