Sweet dreams are made of this...

Har lite träningsvärk i vaderna efter jobbpasset igår, sprang upp & ner för en hel del trappuppgångar. Nu har värken ökat på lite eftersom jag var tvungen att hoppa upp på cykeln & hämta syrran när hon kom med bussen, men nu sitter jag här med lite godis från tiden då man bekymmersfri, en härlig nostalgitrip, nu fattas bara gammal hederlig 90- tals musik men istället lyssnar jag på två nya favoritlåtar med Marilyn Manson - tainted love & sweet dreams (are made of this), har ju hört dom innan men inte lagt ner så mycket tid på att riktigt lyssna på dom, jo tainted love eftersom vi hade med den på våran modevisning i trean, men det var ju ett tag sen.



Kommentarer
Postat av: jjoseeefiin

sv: jo det är bara bra med mig :)

2011-02-28 @ 01:29:22
URL: http://josefinwang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: