Sovmorgon..

till 12.00, började 15.40 idag. Tänk om man hade haft såna tider när man gick gymnasiet, fast faktisk så föredrar jag börja tidigt & sluta kanske runt 14-16 någon gång. Nu går jag ju änd till 18.35 3 dagar i veckan, vilket inte är något att rekommendera. Det är så segt, man blir så trött & man är inte hemma förräns runt 19.45, en timma senare är det middag men man skulle gärna se att den stod på bordet när man kommer hem för man är så sjukt hungrig, magen bara skriker efter mat. Detta va inte det jag tänkt skriva om men iaf. 
gick igenom mina skolsaker i morse & då märkte jag att uppstatsen denna vecka ska vara klar imorgon,  jag trodde inte de va för än på torsdag. Så när jag kom hem var det bara starta datorn & sätta igång, denna gången skrev jag om min bästa sommar. Blev mer nöjd med denna uppsats än den förra som handlade om mig själv & förhoppningsvis så håller läraren med. Men har en svag känsla av att hon inte gillar mig, men hoppas hon inte låter det styra omdömet på uppsatsen, vilket hon inte gör om hon är en bra lärare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: