Potatisfetivalen 2011

Förra helgen så var det åter igen dags för Potatisfestivalen som hålls här varje år, nu när jag har tid att sätta mig i lugn & ro så tänkte jag berätta lite om vad jag gjorde under festivalen.

Fredagen började med att vi kollade på lite lokala band, Our Void & Selsius - Dom var riktigt bra, Our void är lite mycket metall för min del bara massa growl men dom är riktigt duktiga på det dom gör. Selsius är väl ett av dom större banden här ifrån riktigt bra är dom.
När dom spelningarna var slut så gick vi runt lite på tivolit & marknaden & kolla lite, det är iförsig alltid samma saker i stort sätt men det är lite av tradition att gå runt på festivalen.
När klockan närmade sig 23.00 samlades alla på torget där The Moniker bjöd på en underbar spelning med härlig musik & mycket humor.

Lördagen gick vi mest runt & kollade, kompisen hade lite svårt att slita sig i från lyckohjulen men efter att ha vunnit 6st stora mjölkchoklad så gick han äntligen där ifrån.

På söndagen skulle vi ha kollat på After shave men det regnade så hemskt så att efter 20 min så hade man en flod i skorna, så vi bestämde oss för att gå hem & umgås lite istället. Det var ingen som var så sugen på att stå i regnet med halvbra paraply, blöta fötter & kläder (för dom som inte hade sina paraply) & bli sjuk på köpet så drog oss in i värmen, vilket jag tycker vi gjorde rätt i.











Kommentarer
Postat av: sofia :))

Super fin du har roligt att läsa! :) kolla gärna min om du har lust! :)

2011-09-14 @ 19:53:43
URL: http://sofiagustafsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: